Pirkimo - Pardavimo taisyklės
1. Pagrindinės sąvokos
- Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė esanti adresu bikuva.lt .
- Pardavėjas – „Bikuvos“ prekyba UAB, buveinės adresas Užpalių g. 81, LT-28198 Utena, juridinio asmens kodas 284088150, PVM mokėtojo kodas LT840881515.
- Pirkėjas – asmuo perkantis prekes Elektroninėje parduotuvėje.
- Paskyra – Elektroninėje parduotuvėje sukurta pirkėjo paskyra, skirta apsipirkti. Elektroninėje parduotuvėje.
- Sutartis – Pirkėjui apsiperkant Elektroninėje parduotuvėje sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
- Taisyklės – Pirkimo-pardavimo taisyklės naudojamos šioje Elektroninėje parduotuvėje
- Užsakymas – Pirkėjo pateikiamas prekių užsakymų Elektroninėje parduotuvėje.
2. Bendrosios nuostatos
- Pirkimo-pardavimo taisyklės – tai privaloma ir neatsiejama pirkimo-pardavimo sutarties dalis sudaroma tarp Elektroninės parduotuvės ir Pirkėjo. Taisyklės skirtos susipažinti su Pirkėjo ir Pardavėjo teisėmis ir pareigomis, prekių įsigijimo ir apmokėjimo sąlygomis, prekių pristatymo ir gražinimo tvarka, šalių atsakomybėmis bei kitomis Elektroninėje parduotuvėje su prekių pirkimu-pardavimu susijusiomis nuostatomis.
- Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento kai Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas susikuria prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis pirkimo taisyklėmis spaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Nuo šio momento sutartis įsigalioja iki visiško jos įvykdymo. Tuo atveju jei Pirkėjas atsisako sutikti su taisyklėmis, jis privalo nepateikti užsakymo.
- Prekių kainos nustatytos Elektroninėje parduotuvėje galioja tik perkant pasirinktas prekes Elektroninėje parduotuvėje. Kiekvienai prekei parduodamai 1, parduotuvėje yra įskaičiuotas PVM mokestis. Į prekės kainą nėra įtrauktas prekės pristatymo mokestis.
- Pirkėjas neturintis 18 metų amžiaus gali apsipirkti Elektroninėje parduotuvėje tik tuo atveju jei turi tėvų, įtėvių ar rūpintojų sutikimą.
Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
Pirkėjas turi teisę:
- Pasirinkti ir užsakyti bet kurią prekę iš Elektroninės parduotuvės šiose taisyklėse nustatyta tvarka
- Atsisakyti ir nutraukti užsakymą šiose taisyklėse nustatyta tvarka.
- Gražinti prekes šiose taisyklėse nustatyta tvarka.
- Nesutikti, kad rinkodaros ir kliento atpažinimo tikslais būtų įrašomas slapukas (angl.“cookies“) pirkėjo naudojamame kompiuteriniame įrenginyje. To pasekoje pirkėjui kai kurios Elektroninės parduotuvės funkcijos gali būti neprieinamos.
Pirkėjas įsipareigoja:
- Registracijos ar prekių užsakymo metu pateikti tinkamus asmens duomenis reikalingus užsakymui vykdyti. Pirkėjas atsako už netikslingų duomenų sukeltus nuostolius.
- Atsiskaityti už prekes ir priimti jas nurodytoje vietoje, informuotu laiku.
- Saugoti savo prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenis ir neperduoti tretiesiems asmenims. Bikuva neatsako už trečiųjų asmenų užsakymų atlikimą pasinaudojant Jūsų registracija bei bankininkystės sistema.
- Pirkėjas praradęs prisijungimo duomenis privalo nedelsiant informuoti Pardavėją.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas turi teisę:
- Esant Pirkėjo neleistinai veiklai ar bandymui pakenkti Elektroninės parduotuvės procesams, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkėjo naudojimąsi paslaugomis.
- Pirkėjui registracijos ar prekių užsakymo metu pateikus nepilnus ar klaidingus duomenis ar nesilaikant taisyklėse numatytų įsipareigojimų, Bikuva turi teisę apriboti arba uždrausti naudotis Elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
- Pakeisti vienašališkai šias taisykles. Pakeitimai bus skelbiami Elektroninėje parduotuvėje.
- Esant sistemos klaidai, pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo užsakymo proceso metu keisti ar atšaukti užsakymą ir gražinti kliento sumokėtą sumą. Galimos sistemos klaidos - netinkamai atvaizduojama prekę, netinkama prekės kaina, netinkama krepšelio suma ir kitos su pirkimo procesu susijusios sisteminės klaidos.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja:
- Sudaryti visas naudotis Elektroninėje parduotuvėje teikiamomis paslaugomis.
- Jei užsakytų prekių pristatyti nėra galimybės, pasiūlyti alternatyvą arba gražinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 72 (septyniasdešimt dvi) valandas.
5. Prekių pristatymas ir atsiėmimas
- Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekes pats. Tais atvejais kai prekių Pirkėjas atsiimti pats negali, privalo informuoti Elektroninės parduotuvės vadybininką apie asmenį kuris atsiims prekes Pirkėjo vardu.
- Prekes Pirkėjas privalo atsiimti per 5 darbo dienas.
- Prekių pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Tuo atveju, jeigu prekės(-ių) priėmimo-perdavimo metu Pirkėjas pastebėjo jog siunta yra pažeista ar prekės neatitinka pilnos komplektacijos privalo ją išpakuoti ir patikrinti. Nustačius, kad prekės yra pažeistos, Pirkėjas privalo užpildyti laisva forma siuntos ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimo aktą dalyvaujant mūsų atstovui kuris pristatė ar perdavė siuntą. Pažeistas prekes reikia iš karto grąžinti jas atvežusiam kurjeriui. Pirkėjui atsiėmus siuntą ir nepateikus jokių pretenzijų dėl prekės būklės pristatymo metu laikoma, kad prekė(-s) yra tinkama ir Pirkėjas neturi jokių pretenzijų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja prekes pristatyti pagal užsakymo metu nurodytą terminą išskyrus tuos atvejus kai prekės Pardavėjas sandėlyje neturi ir apie tai yra informavęs Pirkėją. Išimtinais atvejais kai prekių pristatymas vėluoja ne dėl Pardavėjo kaltės apie tai privalo informuoti Pirkėją.
- Pirkėjas turi teisę pasirinkti vieną iš šių prekių pristatymo būdų: atsiimti Bikuva fizinėse parduotuvėse jei prekė yra sandėlyje, atsiimti LP Express, Venipak arba DPD terminale ir pristatymas kurjeriu.
- Pristatymo išlaidos nėra įskaičiuotos ir prekės sumą.
6. Prekių garantija
- Visoms užsakomoms prekėms yra taikoma 2 (dviejų) metų garantija jei pirkėjas yra fizinis asmuo. Juridiniams asmenims įsigyjant prekes yra taikoma 1 (vienerių) metų garantija.
- Prekių garantijos laikotarpis yra nurodomas sąskaitoje faktūroje ar atitinkančiame garantijos talone
- Visoms prekėms yra taikoma garantija jei ji sugedo ne dėl Pirkėjo kaltės.
- Esant garantiniam įvykiui, prekių remontas atliekamas nemokamai.
- Sugedus prekei ir jei garantinis laikotarpis dar nėra pasibaigęs Pirkėjas privalo kreiptis ant garantinio talono nurodytais kontaktais, jei jų nėra tuomet Elektroninės parduotuvės bendruoju numeriu.
7. Prekių gražinimas
- Pirkėjas turi teisę gražinti prekes įsigytas Elektroninėje parduotuvėje kurioms yra taikomas 14 dienų nuo pristatymo datos. Apie prekių gražinimą Pirkėjas privalo pranešti Elektroninės parduotuvės vadybininkui nurodytais kontaktais ir pateikti prekės užsakymo numerį.
- Jeigu Pirkėjas nusprendžia gražinti prekę per 14 dienų be jokio pasiteisinimo, o prekė atitinka esamą kokybę, yra nenaudotos, neišpakuotos ir atlieka savo funkcijas, tuomet prekės bei pristatymo suma Pirkėjui yra gražinama per 3 (tris) darbo dienas po prekių gražinimo.
- Prekių grąžinimai vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
- Gražinama prekė privalo būti: tos pačios komplektacijos, supakuota į originalią pakuotę, nepažeista, nepakeitusi estetinės išvaizdos.
- Gražinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentą ir užpildyti prekės gražinimo aktą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti gražinamų prekių jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse pateiktomis nuostatomis.
8. Asmens duomenų apsauga
- Visa informacija susijusi su Pirkėjų asmens duomenimis registracijos metu Elektroninėje parduotuvėje yra taikoma Pardavėjo asmens duomenų apsaugos politika kuri atitinka Lietuvos Respublikos asmens duomenų įstatymus.
9. Baigiamosios nuostatos
- Bikuva turi teisę keisti, pildyti šias Taisykles ir su jomis susijusius dokumentus. Apie Taisyklių pakeitimus Pirkėjai yra informuojami Elektroninėje parduotuvėje.
- Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
- Visi nesutarimai dėl šių taisyklių vykdymo yra spendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) dienų, nesutarimai sprendžiami Lietuvos respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
- Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
- Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.