Kaip apsipirkti?
Apsipirkimas bikuva.lt parduotuvėje yra nesudėtingas, tačiau jeigu Jums prireikė pagalbos, mūsų konsultantai yra pasiruošę padėti: ieškant norimų prekių, konsultuojant, renkantis ar tvirtinant užsakymą. Žemiau pateikiame standartinį pirkimo procesą ir paaiškinimą.
Pirkimo procesas
- Išsirinkite Jus dominančias prekes: pasinaudokite prekių paieška, prekių filtrais, kad rastumėt greičiau!
- Pasitikslinkite prekių likutį ir artimiausią pristatymo terminą: jeigu sąlygos tinka spauskite "Dėti į krepšelį"
- Įsidėjus prekę į krepšelį gausite patvirtinimą
- Pereikite į krepšelį: peržiūrėkite krepšelio suvestinę ir spauskite "Tęsti"
- Suveskite pristatymui reikalingus duomenis
- Pasirinkite patogų pristatymo būdą ir spauskite "Tęsti"
- Pasirinkite patogų apmokėjimo būdą ir spauskite "Patvirtinti užsakymą"
- Užsakymas pateiktas!
Pateikus užsakymą gausite patvirtinimo laišką. Apie tolimesnę užsakymo eigą informuosime el. paštu arba trumpąją SMS žinute. Atminkite, kad visada galite patikrinti užsakymo būseną, jo numerį įvedę į langelį "Sekite savo užsakymą"
Užsakymas telefonu / el. paštu
Jei pasirinksite nesiregistruoti, galėsite tiesiog užsakyti telefonu +370 60093934, elektroniniu paštu [email protected]
- Nurodykite pasirinktą prekę, pageidaujamą kiekį;
- Reikalingą spalvos kodą, jei prekė turi kelis derinius;
- Rekvizitus - Vardą, pavardę, kontaktinį telefoną, elektroninį paštą;
- Pristatymo adresą;
Atlikę užsakymą gausite užsakymo patvirtinimą – išankstinę sąskaitą, joje bus nurodyti visi užsakymo duomenys.
Kaip užsisakyti prekes iš katalogų?
Padėsime kada reikalinga užsakyti prekes iš gamintojų katalogų. Pirkimas iš katalogo yra sudėtingesnis, nes kainų kataloge nėra, o prekės užsakomos. Tik sužinoję prekės kainą ir jos pristatymo iš gamintojo laiką, nuspręsite, ar prekę pirkti.