Kaip apsipirkti?

Apsipirkimas bikuva.lt parduotuvėje yra nesudėtingas, tačiau jeigu Jums prireikė pagalbos, mūsų konsultantai yra pasiruošę padėti: ieškant norimų prekių, konsultuojant, renkantis ar tvirtinant užsakymą. Žemiau pateikiame standartinį pirkimo procesą ir paaiškinimą.

Pirkimo procesas

  • Išsirinkite Jus dominančias prekes: pasinaudokite prekių paieška, prekių filtrais, kad rastumėt greičiau!
  • Pasitikslinkite prekių likutį ir artimiausią pristatymo terminą: jeigu sąlygos tinka spauskite "Dėti į krepšelį"
  • Įsidėjus prekę į krepšelį gausite patvirtinimą
  • Pereikite į krepšelį: peržiūrėkite krepšelio suvestinę ir spauskite "Tęsti"
  • Suveskite pristatymui reikalingus duomenis
  • Pasirinkite patogų pristatymo būdą ir spauskite "Tęsti"
  • Pasirinkite patogų apmokėjimo būdą ir spauskite "Patvirtinti užsakymą"
  • Užsakymas pateiktas!

Pateikus užsakymą gausite patvirtinimo laišką. Apie tolimesnę užsakymo eigą informuosime el. paštu arba trumpąją SMS žinute. Atminkite, kad visada galite patikrinti užsakymo būseną, jo numerį įvedę į langelį "Sekite savo užsakymą"

Užsakymas telefonu / el. paštu

Jei pasirinksite nesiregistruoti, galėsite tiesiog užsakyti telefonu +370 60093934, elektroniniu paštu [email protected]

  • Nurodykite pasirinktą prekę, pageidaujamą kiekį;
  • Reikalingą spalvos kodą, jei prekė turi kelis derinius;
  • Rekvizitus - Vardą, pavardę, kontaktinį telefoną, elektroninį paštą;
  • Pristatymo adresą;

Atlikę užsakymą gausite užsakymo patvirtinimą – išankstinę sąskaitą, joje bus nurodyti visi užsakymo duomenys. 

Kaip užsisakyti prekes iš katalogų?

Padėsime kada reikalinga užsakyti prekes iš gamintojų katalogų. Pirkimas iš katalogo yra sudėtingesnis, nes kainų kataloge nėra, o prekės užsakomos. Tik sužinoję prekės kainą ir jos pristatymo iš gamintojo laiką, nuspręsite, ar prekę pirkti.

Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus. Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Plačiau Valdyti slapukus.