Garantija ir grąžinimas


Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. 

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Pirkėjo teisė nutraukti su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Pretenzija dėl brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas turi nurodyti :

  • Prekės užsakymo numerį;
  • Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
  • Prekės pakuotės nuotrauką;
  • Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį;

Pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

  • Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
  • Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
  • Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus;
  • Grąžinus prekes pardavėjui, pinigai už pristatymo paslaugą nėra grąžinami;

Pardavėjas atsakymą pateikia per 14 dienų.

Siuntų priėmimas

  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų;
  • Apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų aktą;
  • Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes. Jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose;
  • Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai;

Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus. Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Plačiau Valdyti slapukus.